F.A.Q. – časté otázky

1. DO KEDY MÔŽETE POSLAŤ OBJEDNÁVKU?

Denne do 14:00 hod. Po tejto hodine sa e-shop uzatvorí a Vám bude ponúknutý automaticky dátum až na ďalší deň.

2. KAM VOZÍTE TOVAR?

Pre dovoz v Trnave je potrebná objednávka v hodnote 10 €, pri nižšej objednávke Vám dovolí e-shop iba odber na predajniach. Ostatné regióny sú tiež odstupňované podľa vzdialenosti od Trnavy.

3. KEDY MI DOVEZIETE TOVAR OBJEDNANÝ NA MOJU ADRESU?

Vašu objednávku ráno zabalíme a dovezieme medzi 7:00 – 11:00
* ak neobdržíte objednávku doobeda, ihneď volajte na našu info linku +421 917 403 796

4. AKO VIEM, AKÉ CHLEBY SÚ V PONUKE?

Každý „chlieb“ keď rozkliknete, vidíte napísané, ktoré dni sa pečie. Uvedené informácie sú aj na našej FB stránke. Prípadné zmeny rozpisu chlebov sa môžu stať z dôvodu výpadku surovín. Prípadné zámeny produktov v objednávkach sa snažíme s Vami konzultovať telefonicky, alebo ich robíme automaticky, ak ide o podobné produkty.

5. AKO MÔŽEM ZMENIŤ OBJEDNÁVKU?

Pre zmenu množstva, zrušenie položky volajte manažérovi e-shopu na tel. 0917 403 796

6. MÔŽEM ZMENIŤ DÁTUM DORUČENIA OBJEDNÁVKY?

Áno, zavolajte alebo pošlite SMS manažérovi e-shopu na tel. 0917 403 796

7. MÔŽEM SI OBJEDNAŤ AJ NA INÝ DEŇ?

Áno, pri zadávaní detailov objednávky vám systém ponúkne kalendár a vy si zadajte deň, ktorý chcete.

8.MÔŽEM ZADAŤ VIAC OBJEDNÁVOK?

Áno, môžete zadať objednávky na viac dní.

9. KEDY SA MÔŽU VYZDVIHNÚŤ OBJEDNÁVKY V BISTRE?

Objednávky, pre osobný odber budú pripravené od 7:00 do 16:00 (po dohode aj v inom čase).