F.A.Q. – časté otázky

1. DO KEDY MÔŽETE POSLAŤ OBJEDNÁVKU?

Denne do 18:00 hod. Po tejto hodine sa e-shop uzatvorí a Vám bude ponúknutý automaticky dátum až na ďalší deň.

2. KEDY SA MÔŽU VYZDVIHNÚŤ OBJEDNÁVKY V BISTRE?

Objednávky, ktoré si chcete vyzdvihnúť osobne, tie budú pripravené od 10:00 do 16:00 (po dohode aj v inom čase). Je to pomoc pre tých, ktorí nestíhajú prísť skoro ráno, alebo tých, ktorí chcú poslať pre svoju objednávku niekoho iného, alebo aj deti, atď.

3. KEDY MI DOVEZIETE TOVAR OBJEDNANÝ NA MOJU ADRESU?

Vašu objednávku ráno zabalíme a dovezieme medzi 10:00 – 13:00
* ak neobdržíte objednávku doobeda, ihneď volajte na našu info linku +421 917 403 796

4. AKO VIEM, AKÉ CHLEBY SÚ V PONUKE?

Každý „chlieb“ keď rozkliknete, vidíte napísané, ktoré dni sa pečie. Uvedené informácie sú aj na našej FB stránke. Prípadné zmeny rozpisu chlebov sa môžu stať z dôvodu výpadku surovín. Prípadné zámeny produktov v objednávkach sa snažíme s Vami konzultovať telefonicky, alebo ich robíme automaticky, ak ide o podobné produkty.

5. AKO MÔŽEM ZMENIŤ OBJEDNÁVKU?

Ak ide o výrazné zmeny, požiadajte nás o jej zrušenie a nahrajte si novú. Ak ide iba o zmenu množstva, alebo zmenu doručenia, alebo platby – stačí napísať na mail, ktorý ste obdržali, že žiadate o tieto zmeny.

6. MÔŽEM ZMENIŤ DÁTUM DORUČENIA OBJEDNÁVKY?

Áno, zavolajte alebo pošlite SMS, že chcete zmeniť dátum a počkajte na potvrdenie zmeny.

7. MÔŽEM SI OBJEDNAŤ AJ NA INÝ DEŇ?

Áno, pri zadávaní detailov objednávky vám systém ponúkne kalendár a vy si zadajte deň, ktorý chcete.

8.MÔŽEM ZADAŤ VIAC OBJEDNÁVOK?

Áno, môžete zadať objednávky na viac dní.

9. MÔŽEM SI OBJEDNAŤ KAMKOĽVEK?

Áno, či ste v práci, doma, v škole, môžete zadať vykládku hocikde. Voláme vopred, že tovar vezieme.