1. DO KEDY MÔŽETE POSLAŤ OBJEDNÁVKU?
Denne do 14:00 hod. Po tejto hodine sa e-shop uzatvorí a Vám bude ponúknutý automaticky dátum až na ďalší deň.
2. KAM VOZÍTE TOVAR?
Pre dovoz v Trnave je potrebná objednávka v hodnote 10 €, pri nižšej objednávke Vám dovolí e-shop iba odber na predajniach. Ostatné regióny sú tiež odstupňované podľa vzdialenosti od Trnavy.
3. KEDY MI DOVEZIETE TOVAR OBJEDNANÝ NA MOJU ADRESU?
Vašu objednávku ráno zabalíme a dovezieme medzi 7:00 – 11:00
* ak neobdržíte objednávku doobeda, ihneď volajte na našu info linku +421 917 403 796
4. AKO VIEM, AKÉ CHLEBY SÚ V PONUKE?
Každý „chlieb“ keď rozkliknete, vidíte napísané, ktoré dni sa pečie. Uvedené informácie sú aj na našej FB stránke. Prípadné zmeny rozpisu chlebov sa môžu stať z dôvodu výpadku surovín. Prípadné zámeny produktov v objednávkach sa snažíme s Vami konzultovať telefonicky, alebo ich robíme automaticky, ak ide o podobné produkty.
5. AKO MÔŽEM ZMENIŤ OBJEDNÁVKU?
Pre zmenu množstva, zrušenie položky volajte manažérovi e-shopu na tel. 0917 403 796
6. MÔŽEM ZMENIŤ DÁTUM DORUČENIA OBJEDNÁVKY?
Áno, zavolajte alebo pošlite SMS manažérovi e-shopu na tel. 0917 403 796
7. MÔŽEM SI OBJEDNAŤ AJ NA INÝ DEŇ?
Áno, pri zadávaní detailov objednávky vám systém ponúkne kalendár a vy si zadajte deň, ktorý chcete.
8.MÔŽEM ZADAŤ VIAC OBJEDNÁVOK?
Áno, môžete zadať objednávky na viac dní.
9. KEDY SA MÔŽU VYZDVIHNÚŤ OBJEDNÁVKY V BISTRE?
Objednávky, pre osobný odber budú pripravené od 7:00 do 16:00 (po dohode aj v inom čase).
10. AKÉ ALERGÉNY SA NACHÁDZAJÚ VO VAŠICH VÝROBKOCH?
Zoznam alergénov si môžte pozrieť tu http://www.dobrapekaren.sk/zoznam_alergenov/